2015 - Karácsonyi lólátogató

Képek szöveg nélkül, vagyis kevés szöveggel.
Mivel az utolsó bejegyzés januári, így rá kellett döbbennem keveset (vagyis kevesebbet, mint szerettem volna) volt nálam a gép. S azzal a kevéssel sem foglalkoztam annyit..

Szóval 2015, kicsit visszafelé. Olyan mementó ez most.. nekem. S mielőtt oly szomorúnak tűnne, egyáltalán nem az. Sőt! Sokat köszönhetek ennek az évnek, az embereknek. S innen hagyjuk, hogy szöveg nélkül lenne :)


Igazán, sokszor csak akkor jön rá az ember, hogy mi mennyit jelent(het), ha kiesik az életéből. Az éven alig bóklásztam lovak közt, most jól esett. Igaz szürke volt minden, de az év végi lassulásban sokat segített.

Első köszönet: Hercegi gazdájának, mert megismerkedhettem ezzel a közeggel, mert sétálgathattam a négylábúak közt sokat - s ez a köszönet már a Vegas farmnak és az ott dolgozó, lovat tartó emberkéinek is szól.


A változatosság kedvéért legelő lovak reakciói fotózkodás közben :) 





S mert nincs Vegas macska nélkül, következzen Buddha nyugalma :)






S pár paci még: https://facebook.com/hlajo "A-sides"


Szóval, köszönöm!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések