Visszatekintés2014 I. - egy (bor)fesztivál képei

A tavalyi éven kicsit kevesebb időt tudtam tölteni géppel a nyakamban - igaz minden viszonyítás kérdése, mert még így sem kevés kép válogatása és mentése történt meg az elmúlt napokban. Sokszor érzem, hogy kell az idő, amikor már "eltávolodom" a képektől és azokhoz köthető érzésektől, de így is jó érzés amikor egy-egy kép újra mosolyra késztet és újra "ott" tudok lenni ahol és amikor készült.
Amikor rendszerezi az ember a képeit - menteni azért jó valami rendszerben.. egyébként szerintem soha nem találnék meg semmit :) - önkéntelenül is készül egy számvetés. Mikor merre és mit csinált az ember. S talán a látja a változást is "magán", hogy vajon másképp látom-e a világot. Talán igen, talán nem.. de azt hiszem ez nem is lényeges annyira, csak jó járni az utat minden girbe-gurba kacifántjával.
Az elmúlt éven először "vontam ki"magam egy kicsit a BorMámorBénye látogatójaként és többet fotóztam, mint az előző években - persze azért igyekeztem bort is inni eleget, ha már ott voltam. A borokat nem dicsérem, elfogult vagyok és egyébként is megtették már többen, olyanok akik jobban értenek hozzá. Bényét szeretem - kérdés, lehet egyáltalán nem szeretni? :) így mindig szívesen rovom az utcákat (ilyenkor persze mindig előjönnek a régi emlékek..persze csak jók és szépek :), járom a környező hegyeket és próbálom a saját látásmódom szerint megörökíteni a pillanatokat.
A BorMámorBénye számomra egy üde folt lett a település életében. Olyan igazi gyüttmentként egy okkal több, hogy hazamenjek persze, de emellett egy olyan rendezvény is, ami igazán ismertté tette Erdőbényét. A '14-es BMB képeit rendezve is kitűnik, hogy mivel is lett más ez a borfesztivál kicsit mint a többi. Az, hogy fesztivál a kertekben nem csak frázis, hanem egy tényleges szabadidős program gyerekkel, kutyával. A képeket válogatva tulajdonképpen - az én szubjektív BMB bemutatásom - több gyerek, kutya játék került elém, mint bor. Persze a bor sem elhanyagolható, hiszen anélkül nem lenne BMB. Azt hiszem ezzel a rendezvénnyel teljesen felkerült Erdőbénye a tokaji bor térképére ismét (hosszú-hosszú történet lenne/lehetne a helyzet át/értékelése, hogy minek köszönhető, hogy az emberek ma már Erdőbényét a Tokaj-hegyaljai települések közt az elsők közt emlegetik. Köszönjük a kitalálóknak, az alkotóknak és a hírvivőknek!

És akkor egy kis mutató a szubjektív BorMámor(om)ból:
(még pár kép: Hlajo "A"sides - Visszatekintés2014 I.












Megjegyzések

Népszerű bejegyzések